Ay3 Kızlar 12 haftalik hamileyim. Cinsiyet 12. Haftada belli olur diyorlar. Özele gidecegim sırf öğrenmek için. Muayene ücreti pahali, gittigimde göremezse bosuna gitmis olacagim
Aysee1123 Ay3 Ben 12+4 te öğrenmiştim yanılmadı doktorum fakat doktor önemli bu konuda daha çok. Her 12. haftada öğrenende doğru tespit olmuyor erken sayıldığı için maalesef yanılan doktorda çok oluyor sonra farklı cinsiyet olduğu ortaya çıkıyor. Acele etmeyin bence özele gitcekseniz yine gidin ama birkaç hafta daha bekleyin derim. En azından 14 olun ondan sonra gidin
Derinnmom Ay3 12.haftada özele gittim zaten normalde de gidiyorum doktorum asla yorum tahmin yapmadı daha erken dedi bence boş yere gitme
MugeBulut Sırf cinsiyet öğrenme için özele gidecekseniz biraz daha bekleyin derim. Özelde de her doktor 12. Haftada tahmin yapmıyor. Ve bazen tahminlerde de yanılmalar olabiliyor.
MugeBulut 16 ya kadar devlet yorum yapmazsa 16nın ortasında gidin. 10. Gün de ücretsiz kontrole gidersiniz 18. Haftaya denk gelir. Kesinleşir inşallah. Bu benim fikrim yine de siz bilirsiniz. Hayırla gelsin bebeğiniz.
Drysvrucr Ben özele gidiyorum 12. Haftada doktorum genelde tahmin yapmıyorum 14-16 hafta arası yapıyorum dedi. Bir dahaki randevum 15. Haftaya geliyor inşallah o zaman söylerim dedi