aminehumamoms Kızlar bebeğiniz doğmadan ayakkabı aldınızmıı aldıysanız kaç numara aldınız bende alıcam ama numara konusunda kararsızım
kvsr22 aminehumamoms Ben de almayı düşünüyorum indirimde.internette numaralar yazıyor ordan bakabilirsiniz
Bebiskosuu aminehumamoms mesela 6-12 ay arası 19-20 diyo bizim arkadaşın kızı koca ayaklı 22 giyiyo bence ayakkabı risk belki çok büyük alınabilir onda da yazı kışı tutacak mı derdi var
aminehumamoms Buhara bence alınmalı ya fiyatlar artıyo gittikçe malum çocuk yürümeye başlayınca dahada uçar bende alıcam ama kaç alsam bilemedim
Buhara aminehumamoms bana küçükken hep özel yaptırmışlar ilk giydirdikleri ayakkabı sıkıntılı diye o yüzden artık onu düşünmeyeceğim ilk adım ayakkabısı hep pahalı yapacak biriyim yok numarasına göre artık :)
zumrasmom1 aminehumamoms 20-21 ile başladım ben. Ablamın bebelerin ayakları yürümeye başlayınca 20-21 numaraydi. Ama onlar erkek bizimki kız o yüzden biraz daha minyon olabilir 🤭
Feslo Vicco aldım indirimde 21 numara olarak. İlk adım için büyük gelicek olsa bile illa giyer biraz büyüdüğünde diye düşündüm.
aminehumamoms Feslo nekadar aldınız acaba o model çok tercih ediliyo bebeklerde tahat oldugu söyleniyo ortopedik
Feslo aminehumamoms Hepsiburada’da indirimle 280 tl ye aldım ama galiba şu an o indirim yok. Ben de genel olarak hep memnun olunduğunu duydum özellikle ilk yürürken önemliymiş. Denk gelirse indirim 20 numara da almayı düşünüyorum 19 çok riskli geliyor :)
Metehan aminehumamoms ben almıştım ama benim oğlanın ayakları çok tombik olduğu için giydiremedim. Mecburen götürüp ayağına deneyip aldım tekrardan. Oğlum 3 yaşında
aminehumamoms Feslo hangi instgram sayfasında gördünüz acaba indirimi bende takip edeyim bari baya uyguna almışssınız şuan 450küsür 🥹
Sahradmla aminehumamoms 5 yaşındaki kızım 26 giyiyo 2 buçuk yaşındaki 23 giyiyo erkeklerin ayağı daha büyük oluyor ama bildiğim kadarıyla
Sahradmla aminehumamoms biri 14 aylık yürümeye başladı digeride 16 aylık yürümeye basladi 20 sanırım annem ilk çocukta 3 çift almıştı farklı numaralarda bence 20 numaradan başlayın ne zmn yürüyeceği de belli değil öyle ziyan olacak bsy değil ayakkabı
minikmucizeemaak aminehumamoms Ben LCW den çok beğenip aldım numara olarak biri 18 biri 19 küçükken giydirmek için öyle sert taban değil :)
aminehumamoms minikmucizeemaak 😍😍onlar benimde çok hoşuma gidiyo yaa güle güle giydirmek nasip olsun canım 🌸