Mewosss Hanımlar rapor parası alanlar süreç nasıl ilerliyor ? Benim doğum gerçekleşti raporuda aldım muhasebeye ilettim ama bundan sonraki aşama nedir?
Zeyzey055 Mewosss rapor bittikten sonra odemesi gerçekleşiyor canim.. Ben 32 de dogurmustum 16 haftalik rapor bittikten sonra ödemem yapıldı
cgdm-trzi Mewosss 2 seferde alıcam parayı ilkini aldım doğumdan 1 hafta sonra yattı. İkincisi de bebek 3 aylıkken yatar büyük ihtimalle
Srplfth Zeyzey055 su an ıcın ne kadarlık bı odeme aldınız acaba bende ilerleyen zamanlarda alacam ama merak edıyorum ne kadar alacam dıye
Zeyzey055 nur6565 benim.erken dogum.oldugu için toplu rapor vermişlerdi o yüzden toplu aldim eğer ki muhasebecinizde raporları ayrı ayrı girerse ayrı alırsınız toplu girerse toplu alırsınız bunu belirtin muhasebnize
adatuna Benim muhasebecim aylık olarak yatıracağını söyledi. Yatacak para sizin brüt maaşınıza göre hesaplanıyor
Seyhan494 Bende 32. Haftada çalışamaz raporu aldım 40. Hafta da muhasebeci dogum olmadıysa raporu yeniletmen lazım dedi dogum daha olmadı böyle birşey yaşayan varmı hala Bi para da yatmadı bana Haziran’da aslında rapor aldım
TgbHmz Seyhan494 Ben gratiste calısıyorum mağaza müdürüyüm orda ben daha dün izne ayrıldım ama çalışma arkadaşlarımın takibini ben yaptığım için ordan biliyorum sürekli birileri doğum yaptığı için😊 sadece toplu isterseniz doğum sonunda yatıyor ama her ay yatan paranın düzenli bir tarihi yok sadece
_elifmehmet_ Seyhan494 35.haftada zorlanmaya başladım ayrıldım 37+5 te doğum yaptım ay ay rapor param da pttye yatti
Aleynad MMMERLIZ çalışan hamileler için iş yerinden izin aldığı zaman zarfında biriken ve sonra devlet tarafından yatırılan para. Eğer çalışıyorsanız sigortalı bir şekilde 32.haftada izin hakkınız oluyor
Seyhan494 TgbHmz peki söyle bir şey varmı 32 de rapor aldım 40. Haftada tahmini dogum oluyor ama muhasebeci bana dogurmadıgın için raporu yeniletmen lazım dedi öyle bir şey varmı başınıza geldimi çalışanlarınızdan
TgbHmz Seyhan494 Evet yani söyle biz doktorun verdiği rapor doğrultsunda tahmini doğum tarihini giriyoruz eğer aksi bir durum olup o tarihten önce doğum olursa doğum yapıldıgına dair belgeyle insan kaynaklarına mail atıyoruz onlar ilgileniyor ama nasıl değişiklik oluyor bilmiyorum bizde süreç bu şekilde biz muhabeciyle görüşme yapmıyoruz insan kaynakları ilgileniyor
Seyhan494 TgbHmz doğum olunca bende belgemi ileticemde öncesinde 40 hafta doldu diye haber vermiyorsunuz degilmi