Kızlar dış gebelik yaşadım tek tüplüyüm doktor iğneyle düşük yaptırdı şimdi kontrolden cıktım hsg çektirmek istiyorum dedim çünkü tekrar dış gebelik yaşama olasılıgım var bana 3 ay boyunca hamile kalamazsın hsg cekmeyede gerek yok dedi ven bu sürede ne kadar korunursam korunayım kazayla gebe kalır yine dıl gebelik yaşarsan tek tüpümüde kaybetme olasılığım var sizce baska doktorada gidimmi neden tüpümü açmadı hsg çekmedi anlamıyorum bu doktorları.