Nurr_00 Merhaba kızlar yardıma ihtiyacım var, nasipse kız evladım olacak ve 32 haftadayız ama isim olarak eşim Helen Nur istiyor ben de kararsız kaldım ve sizden de fikir almak istiyorum sizce Helen Nur nasıl?
201520202023 Helen deilde hüma olsa hümanur kizim olsaydi hüma koyucaktim ama erkek olucak nasipse ben koyamadim sen koy☺️
Nurse2018 Nurr_00 artık Nur ekleyen kalmadı isimlere çok demode oldu Nur yerine başka ikinci isim olabilir 🤔
Nuur2124 Nurr_00 benim adımda Nur😂😅O zaman güzelmiş..Benim eşimin ismi de engin benim nur Kizimiz olursa ismini B’enginur’ )koymayı düşünüyoruz ikimizinde ismini tasiycak☺️anlamı da sonsuza dek kalıcak olan armağan mis çok anlamlı değil mi
expectantmom_ Nurr_00 helen benim de çok sevdiğim bir isim.ama anlamı yunan rum demek olduğu için etrafimda milliyetçi olup karsi çıkanlar oldu.benim kızımın ismi nasipse Parla olacak 🌸
Nurr_00 expectantmom_ banada Yunan tanrıçası falan dediler de sonuçta bizim için anlamı önemli ve anlamıda çok güzel ama İşte iş ciddiye binince bir tereddüt geliyor🙈😂