Selam Kızlar bugün itibariyle 33e girdik iki gündür sağ kasığıma ağrı vuruyor arada bir bebek sürekli aşağı bastırıyor idrara sık çıkıyorum özellikle ayaktayken oluyor bir de sabahları hafif mide bulantım başladı ya ama bebek maşallah çok hareketli bu belirtiler erken mi başladı bende ya iki gün öncesine kadar hiçbişey yoktu sizde durumlar nasıl , doktora 2 hafta sonra gideceğim ilk nst için çağırdı