Merhaba kızlar. Devlet hastanesine gittim doktor benimle hiç ilgilenmedi karnıma baktı iki hafta sonra gel dedi kan tahlili filanda yapmadı ben ailemi çok özlediğim için yanlarına gitmek istiyorum doktora söyledim direk yok dedi 14 saat felan yolculuk sizce gitsem mi doktor çok ilgisizdi emin olamadım bir çok arkadaşım yolculuk yaptı aslında bu doktor kanıma felan bakmadan nasıl karar verdi anlamadım