alyamm_33 balbadem1 dün 10′da vurduysan aynı saatte bugün de onda vur 12 saat geçtikten sonra ilişkide bulun gün aşırı 4 gün boyunca yap ben de iğne vurdum bugün 10 günüm
tatlibebegim_ balbadem1 perşembe günü 10da ilişkiye girmen lazım canım 36 saat sonra oluyo yumurtalar o zaman çatlıyor
Sedoliko balbadem1 bana doktorum direkt 36 saat sonra dedi. Ondan sonrada gün aşırı. Ama ben 24 saat içinde yapmadığıma pişman oldum açıkçası. Bence şansı arttırırdı diye düşünüyorum
Seval0Seval balbadem1 ineyi vurduğun gün ilişki yok yarını sabah akşam arkadaşım değerlendirildi sonra sürekli degerlendirdi gebe şimdi 3 ay oldu
alyamm_33 balbadem1 tamam işte bir tane iğne vurduk koldan ya da göbekten ondan sonra 12 saat sonra günaşırı 4 gün ilişki ben de yaptım
balbadem1 Idrnm bana doktor bu sabah akşam ve cuma pazar dedi ama sabah yapamadık geç kalmış olur mıyım
balbadem1 Sedoliko benim iğne dün 10 da yapıldı 24 saat sonrası bugün 10 du ama işteydik ikimizde ancak akşama değerlendirebilirim oda 36 saate denk geliyor sanırım doğru mu hesapladım acaba
balbadem1 Sedoliko ayy yeni gördüm mesajını evettt gerçekten zamanlama güzel olacak hayırlısı allahtan artık canım ya
balbadem1 Seval0Seval tebrik ederim valla bize de iğnenin ertesi günü sabah akşam dedi sonra gün aşırı dedi ama ben sabah yapamadım akşam oldu yarın ve pazar da olacak sonrası gebeliği etkilemez zaten dedi