Symali gecmis olsun canim, 35+4 te nişanım geldi birden evde, hemen koştuk hastaneye alttan muayne etti doktorum 2 cm aciklik var dedi 2 doz ciger gelistirici yaptilar, daha da kontrol etmedi doktorum 1 gun yattim hastanede sancim yoktu ama benim ufak ufak vardi, sancin olursa suyun gelirse hemen gel dedi sükür 37+2 olduk bugun halâ gelen giden yok ama bana alttan 1 kere bakildi daha fazla acilmaz olmasin diye bakmadilar..