Kızlar kürtajın üzerinden 2 hafta geçti. Kanamam bitti muayeneye geldim. Ultrason ile baktı bitane kist gibi görünüyor ma adetle atılan türden büyük ihtimalle dedi. Bu ne demej oluyor anlamadım herkeste olan bir şey mi ? Size hiç böyle bir şey dediler mi ?