Merhaba yardımınıza ihtiyacım var ilk bebegim tedavisiz oldu 2bebbegim için 2 yıldır tedavi oluyorum yukurtalarda yağlanma var dedi son ay yumurta çatlatma iğnesi kullandım kan testi yaptım önce 11.3 ül çıktı sonra 65.1 ül çıktı en son 272.1 ül çıktı dün daha yeni adet günumdu olmadım ve karın sırt kasik göğüste şişme hassasiyet baya var sizce gebelik oalabilir mi bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen yada çatlatma iğnesi yapanlar şimdiden teşekkürler