Normal dogum yaptim dikislerim var fakat aynayla goremiyorum baticon sürucem gelisi guzel suruyoruz ustune bi de kuruluyorum nemli kalmasin diye ped takmaya basladim o da pişik yapti öneresi olan bu aci yanma gibi birsey oluyor parol atiyorun ama faydasi yok