Hulyaaaa ben tam kendimi normale alıştırıyorum bişey duyuyorum korku geri geliyor 🙄 geçen arkadasımın cocugu olmus hayırlı olsun yazdım. Yazmaz olaydım. Doğumda ıkınamamış o yuzden ebe çok fazla kesi atmış. Doğumdan sonra bir suru problem yasamıs tekrar o bolgeden ameliyat olmuş sezaryen olmadığıma bin pişmanım diyor 🤦🏼♀️ Bunu duyana kadar biraz alışmıştım şimdi yine başladı 😔