Herkese merhabalar. Bugün doktora gittim devlete cihazları pek iyi değildi bebegim 10 gün geride çıkıyor hafta olarak. 1 ay önce de gittiğinde 5 gün geride çıkıyordu özel bir doktorun cihazında. Bu olumsuz bir durum mu doktor birsey demedi ama böyle artarak geride çıkıp düzelen var mı? Lütfen donutlerinizi bekliyorum 😪