Merhaba, son 2 gundur yüzümde tanınmaz halde bir sislikle uyandım, gözlerimi açamaz haldeydim, doktorum korktu cok yuksek protein kaçağı var acil Ankaraya git dedi, perinatolog takibim Bilkent şehir hastanesinde yapılıyor, ve akım kaynım da var zaten, ama beni zoraki kabul ettiler, akım kaybi biri var diyor biri yok diyor, protein kaçağı yuksek cikti diyorum ona hic bakan bile yok , protein kacagiyla ilgili sıkıntı yaşayan oldu mu, hastaneyi mi değiştirmem gerekir, ne yapmalıyım, 27 haftaya girdik ama bebekte 3 hafta gerilik var zaten riskli bir tup bebekti