Eskişehir Acıbadem’e gidiyorum ve ikili testler genellikler az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde yapıldığı için güvenilirliği çok düşük. O yüzden doktorumun önerisiyle kanım alındı ve Amerika’ya gönderildi 10 gün içerisinde sonuç geldi ve cinsiyeti de öğrendik. Genoks firmasını da aramıştım bana 9bin dediler.doktoruma söylediğimde hali hazırda 4tane devam eden davaları olduğu,temiz sonuç verdikleri bebeklerin sağlıksız doğduğu söyledi. Ayrıca biz makineyi getirdik Ankara İstanbul’da vs test yapıyoruz diyen hiçbir firmaya güvenme tamamen para tuzağı öyle bir durum olda Acıbadem olarak bizim hastanemiz temin eder dedi. Lütfen test yaptırmadan önce iyi araştırma yapın burda herkes genoks firmasını araştırıyor diye ilk onu aradım ve doktorumun anlattıklarından sonra kesinlikle uzak durdum