GE-20 canım sana net önerim Tarçın ,tarçın Allah tarafından insülin direnci şeker tansiyon için inanılmaz bir şifadır.Sekerini dengeler..Bir şişe sogum suyun içerisine tarçın , limon , ve elma(aroma vermesi için) koymani tavsuye ederim.Su soğuk olursa daha rahat icebilirsin.Dolapta durmalı mesela bu karışım İnanılmaz enerji veriyor ve şekeri düzenliyor.Ayrica sürekli lavaboya çıkıyorsun.Amcam bu şekilde aşırı zayıfladı benimde şekerimi de geliyordu.Tarcini da toz tarçın olarak eklemeni ve sevmeni tabsiye ederim Umarım şifa olur🙏İnsülin direnci çok zor biliyorum