Hanımlar merhaba lar uzun süreden sonra bennn 😊 İlk kızımı özelde tüp bebek yaptırdım kucağıma aldım cok şükür 2 yaşına girecek minikim. Sorum şu ki ilkinden önce ben aşılama vs geçirdim devlette ama bi sonuç alamayınca özele gidip tedavi gördüm ameliyat vs geçirdim sonra tüp bebek yaptrdim devlet hastanesi azizligine uğradım o konuda sınıfta kaldı Ankara Bilkent şehir hastanesi gözümde neyse ikinci için ben başvuru yapsam istemeyerek gideceğim imkanım ikinciyi kaldırmaz gibi çünkü bu sefer yaparlar mı acaba bilgisi olan varmı