3mbr Merhaba kızlar benimde gelemeyen Bi kızım var 40+6 olduk dünden beri bel kasık ağrım var bugün nst de az sancım çıktı ama açılma falan henüz yok. İnşallah pazartesiye kadar doğum yaparım yoksa pazartesi suni vericek doktorum. Ve bugün sabahtan beri kanlı akıntım oluyo tuvalete girdikçe kahverengi akıntı görüyorum. İlk gördüğümde oh dedim nişanım geldi ama her seferinde görmek tedirgin etti beni nişan Bi kere mi gelir yoksa benim gibi bu durumu yaşayanlarınız var mı ???
Krm Burda okuduğum hikayelere göre parça parça az az devam edenler olmuş. Post yukarıda kalsın diye yazıyorum benim henüz gelmedi o yüzden net bilmiyorum. Ptesiye dogurmamis olursan doktora Nisan geldi doğum yakın risk yoksa bir iki gün daha beklemeyi teklif et canım. Suniye gerek kalmasın hem böylece. Sağlıklı doğumlar inşallah şimdiden.
3mbr Krm Saol canım teşekkür ederim ebe ile konuştum rahim ağzında yumuşama olduğu için böyle durumlar oluyomuş. Pazartesi eğer ki olmassa bikaç gün daha beklemeyi düşünüyorum inşallah doktorumda kabul eder.
ttgb38 Bugün bi arkadaşım ile konuştum doğumdan önce 4 gün öyle akıntısı olmuş nişan parça parça gelmiş hep