Jiyan_akbulut Merhaba kızlar dün detaylı ultrasona gittim 23+3 haftalık hamileyim 617 gr bebeğim sizce kilosu haftasına göre normal mı yoksa az mı doktor normal dedi
melekmommm Jiyan_akbulut 22 haftada 500 dü 29+4 de 1700 çıktı yani hafta işerledikçe kilo alış hızıda artıyor seninki çok normal
EbruMD Jiyan_akbulut normal zaten doktorunda öyle demiş niye kendini üzüp dertlendiriyosun durup dururken aksi birşey olsa doktor sana mı söylemeyecek sanki
Jiyan_akbulut Youngmotherr dünden beri o kadar moralsizim internet 800 gr diyor ama doktor ise normal dedi
AsELinAnneSi__ Jiyan_akbulut kilo alımı iyi ilerliyorsa kimisinin iri veya zayıf olması normalmis genlerden dolayı doktor normal dediyse çok takılma canım 23haftalikken 541 gramdi benim kızımda sağlıkla gelsinler 💓