Esoo06 Benim doğumum da ya Ekim’in ilk haftası ya da ikinci haftası nasipse 🌺
Hastane çantamı henüz hazırlamadim,annemin şehir dışı gezisi var o gidip geldikten sonra hazırlarım diye düşünüyorum. Nohut battaniyem var 1 adet,müslin battaniye de almıştım ikisini koyarım diyorum çantaya. Kalın battaniye almadık henüz. Onun dışında bide bebek arabamiz kaldı,çok şükür geri kalan seylerimiz tamam gibi 🥰