Ayazz 17+5 haftaligim henüz hareketlerini hissetmiyorum bu normalmi bu haftada olup benim gibi olan varmi
Yasminn Ayazz bende 17+4 bisey hissetmiyorum henüz erken ilk gebelikte genellikle 20 den sonra hissedilmiş hep cnm
Ayazz Yasminn bnm ikinci gebeligim ilk oglumu 14 haftalikti hissettigimde bunda henuz cinsiyeti belli degil 🤗
Esma1834 İlk hamileliğinse şuan hissetmemen cok normal. Ben 20. Haftadan sonra hissettim. Az sabret canım 🤗
Yasminn Ayazz yaa baya erken hissetmişsin bazen bende pit pit atış hissediyorum ama herkes cok erken dediği için heralde bebek hareketi değildir diye düşünüyorum
delettdmom66 Yasminn bebek hareketi o canm bnde 17 de hissetm pıt pıt diye şuan 18+4 oldum net anlıyorum