Welcometomylife Humeyraa12 benim allianz doğum poliçem olduğu için ödeme yapmıyorum ama 1 ay önce doğum paketini sorduğumda 16000 demişlerdi. Şimdi ne kadar oldu bilemiyorum 🤷🏻♀️
NaZende1600 GulserenKY evet Gültekin hanıma ikinci hamileliğimde gelmiştim memnun kalmıştım şimdi ona almaya çalışıyorum ama yok randevu Memik beyi de denicem
GulserenKY NaZende1600 Gültekin hanıma randevu zor çıkıyor. Arkadaşım Memik beye gitmişti memnundu doktorundan. İlgileniyor diyordu. Mustafa Altındağ da iyi ona da gidebilirsiniz.
kucukbasay2023 28+1 ✋ Medicana Fatma Sezgin doktorumdan çok memnunum aşırı tatlı ve çok ilgili 🤍 Daha önce Memik beye de gittim o da çok iyi ve çok ilgili bi doktor