Seherrr21 Merhaba arkadalar ya ben bi anlık dalgınlıkla tüy sarartıcı sürdüm kaşıma sonra zararlı olacağı geldi aklıma ama sürmüştüm lütfen daha önce sürüpte hiç bi zararanı görmemiş birileri yazabilir mi içim çok huzursuz
BetulMom Benim için de muallakta bir konu bu canım.kullananlar sıkıntı olmayanlar varmış.kimyasal olduğu için kullanmayın diyorlar ama