babymomy_ bende insallah onumizdeki hafta baslayacagim 28haftalik olduk hurçlara koyacağım.Dolabı henüz kurulmadı çünkü bu sıcakları kacirmak istemiyorum eskisehirde yasiyorum kurutamam yoksa kiyafetleri ortada kalirlar diye birde aradan buyuk bir is cikarmis olurum diye dusunuyorum.Sizinde vaktiniz varsa yıkayın ütüleyin hazır dursun mis gibi 😌