CemileGokce Canım herşey yolunda .... AMA demiş.... siz ısrarla bu niye böyle bu niye şöyle diye yanlış anlama ama sorun arar gibi pimpirikli durumlar içine girdiysen doktor bu tarz hastalardan korkuyor uğraşmak istemiyor...yanlış anlama.... aynı şey geçen başıma geldiği için söylüyorum.... doktorum profesör alanında uzman güvendiğim bir insan....hocam nst de sancın var dediler dedim
..sen nst ne bakmadınmı dedi...baktım hocam yok dedim...eeeee ... yani ben 50 yaşında profesörüm seni sancılı sancılı evemi gönderiyorum bunumu demek istiyorsun dedi.!!!! Estağfurullah hocam dedim... bak bu düşüncelerle gelme bana enerjimi çalma dedi.... bir daha düşün belkide senin içim yanlış doktorum dedi... kendimi onun yerine koydum adam afedersin g.t büyüterek prof olmamış girdiği ameliyat doğum günde bilmem kaç tane... ben. Tuttum adama saç baş yolduran bir soru sordum... günde kaç.tane insanla karşılaşıyor onlar ve doktorum bunu bana bizzat söyledi...doğumda bebeğinde sorun çıkan bir hasta hocam biz sizden vitaminlerimize bakın demiştiniz ona bile gerek görmediniz bakın ne oldu gibi beyin yakan bir cümle söylemiş.... Kendimi doktorun yerine koydum tamama acılı anne baba ama kürekle girişirdim heralde... yarın birgün sorumluluk almayı gözü yemiyor artık insanların gitsin başka doktordan da duysunda yarın başıma ekşimesin derdindeler haklı olarak... seninle benimle alakalı değil ama yaşadıkları acı tecrübeler onları bu şekilde davranmaya sevk ediyor... eğer.doktora.gidiyorsan gözü kapalı güveneceksin ama biz duydum gördüm mişler muşlarla doktorladı bunaltıyoruz genel anlamda söylüyorum 🙄😐 eğer doktoruna güveniyorsan bence takılma dediği şeye... benim doktorum camdan atla hamilelere çok iyi geliyormuş dese niye böyle dedi diye ikiletmem 😂😁 vardır bir bildiği derim inan