Sumeyyealts pinaarrylmz benimde kese 2 hafta önden gidiyordu 3 cm olmuştu fakat bebek gözükmedi vajinal bakmasına rağmen çok korktuk bir hafta sonra gel tekrar bakalım göremezsek alırız dedi gittim kalp atışlarını duydum, normal yani o boyutta gözükmemesi
Aysnr11 pinaarrylmz Benim şuan 7 mm bebek çok silik şekilde görüldü kalp atışı da duyuldu 6+4 ultrasona göre kişiden kişiye göre değişiyor bu muhtemelen bir kaç güne görünür 🌸
pinaarrylmz Sumeyyealts ay gercektenmi 3 cm de görünmemesi garipmiş ama bak görmüşsünn nasıl rahatlamıssındır kaçıncı haftaydı 3 cm iken?
Sumeyyealts pinaarrylmz 6+2 ydi ama kesem 8 haftalık ölçülmüştü içinde doktor çok aramasına rağmen göremedi makine de iyi ben dedim kesin yok boş gebelik bir hafta sonra kürtaj olacağım diye hazırlanıp gittim fakat kalp atışı duyunca şok olmuştum
Catmom pinaarrylmz yani en iyisini doktorunuz bilir. Her hamilelik farklıdır. Benim ikinci bu ve çok farklı herşey. Doktorunuza sorun bence