Merhaba kızlar bugün 1 ay oldu doğum yapalı. 14 Temmuz Cuma günü 39+2 de doktora randevum vardı doopler ultrasona gireceğim sırada oradaki görevli doktor sana yatış vermişler neden diye sordu bilgim olmadığını henüz kendi doktorumun yanına girmediğimi söyledim neyse nst girdim sonuçlarımı aldım derken doktorun yanına girdim ve senelik izine çıktığını son haftalarda olan hastalarına yatış verdiğini öğrendim neden diye sorduğumda da benim bebeğimin hareketlerinin azaldığını vs söyledi tabii ki sebep bu falan değil zaten doktor daha sonuçları görmeden haftamı görünce vermiş kararını ben istemediğimi kendi sancımı beklemek istediğimi söyledim ama bir yandan da zan altında kaldım bebeğime birşey olursa evde anlamazsam diye neyse o gün bana yatış verdiler suni sancıyla doğumu başlatalım diye ama doğumhane doluydu bir gün yattım yer bekledim cumartesi sabah indirdiler doğumhaneye ve fitil verdiler 24 saat etkisi olduğunu eğer açılma olmazsa 24 saat sonunda sezeryana alacaklarını söylediler benim sancılarım hiç gelmedi açılmamda olmadı sürekli egzersiz yaptım yürüdüm falan ama 24 saat boyunca 1 cm dahi açılma olmadı her gelen doğurdu çıktı ben sancı dahi çekemedim pazar günü fitil süresi dolunca sezeryana alındım suni sancı falan yalan oldu yani spinal istedim belden uyuşturdular ameliyatım rahattı kızımı görünce herşey bitti zaten normalde de canı tatlı olan biri değilim ilk yürümede gaz çıkarmada sorun yaşamadım bol kahve ve kayısı hoşafı içtim baş ağrısı da yaşamadım böylelikle atlattık ama bebeğim kendi isteğiyle gelmediği için sütümde direk gelmedi hastanede bebeğime mama verdik ama yinede aç kalmış sarılık oldu bir gece hastanede fototerapi aldı çok şükür atlattık o günleri ama sırf doktor izine gidiyor diye doğurmaya çalışmak kötü oldu maalesef uzun oldu biraz ama daha eksikler bile var 😂