Merve_volkan Bugün kontrole gittim geçen haftaki doktora göre 6+6 ve kese göründü bugün gittiğim doktor da 5+2 günlük hamilesin kesen var ama kalp atışı için çok erken dedi kafam çok karıştı basina gelen var mi SAT 29 haziran
Gul1616 Merve_volkan bende 6+3 te gittim kese vardı bebek yoktu 8+4 te gittim bebekle kalbi duyduk 1 hafta geç döllenmiş dediler
Semasyy Merve_volkan bilinçsizdim ve anne olmak istedim ve çok şükür oldum bilinçsizce doktorlara gittim biri normal tarihi söylerken diğeri aynı sizdeki gibi haftasını daha az söyledi tabi ben bilgisiz olduğum için normal heralde diye yorumladım sonraki hafta bidaha gittim gayet normaldi ama doktordan doktora çok fark var kafalarına göre ölçüm veriyor bazısı şuan herşeyi takmıyorum sıkıntım varsa hemen gidiyorum kafamdaki soruları soruyorum rahatlıyorum 😂
elifsen İlk haftalarda çok normal. İlerleyen haftalarda bebek tam göründükten sonra anca oturuyor haftası
Merve_volkan Gul1616 doktora göre 5+2 yım şuan 10 gün sonra jeldi dedi bakalım nolcak inşallah duyarım bende kalp atışını
Merve_volkan Semasyy benim ikinco bebişim olmasına rağmen yine de kafam çok karışıyor benim kizimdanboyle hiç olmadı neyse oydu bilmiyorum doktordan doktora gerçekten değişiyor