
Arkadaşlar geçen hafta keseyi gördük 6+2haftalık bebek ve kalp atışı yoktu haftaya gel kalp atışına bakalım dedi yarın gideceğim 7+2 hafta olarak sizler kaçıncı haftada bebeği ve kalp atışını duydunuz
Sadece ara ara kaşık ağrım ve bel ve göğüs ağrım var ilk öğrendiğimde ağrım daha çoktu hafifledi şimdi