Farukkubra2025 Haftamda gebe olduğumu öğrendim 7. Haftamdayım aralıksız hergün sancı çektim karnım ağrıdı. Daha yeni yeni ağrımıyor desem yeridir. Yaşayan varmı normalmi bu ağrı
Cherry07 Bebek yerleştiği için ve rahim genişlemeye başldığı için olması normalmiş doktorum öyle demişti Farukkubra2025