Nurans Benim doktorum organik boya ile boyatirsam hiçbir sorun olmayacağını söyledi ki araştırırsaniz zaten organik boyanin da zararının olmadığını daha doğrusu yapılan bilimsel araştırmalarda boyanın bebeğe direkt olarak etki edemeyeceğini,bebeği koruyan bir sürü kalkan olduğunu da görürsünüz. Hatta Kağan Kocatepe idi yanlış hatırlamıyorsam, YouTube da videosu da var bununla ilgili,onu izleyin o videodan sonra zaten boyatirsiniz eminim ☺️ ben şuan 31 haftaligim ve ilk 3 ay tabiki yaptırmadım,4 ncü ayimdan sonra 2 kez organik boya ile boyattım. Sorun da olmadı çok şükür..Doğumuma yakın yine boyaticam nasipse.