Merhaba kürtajdan sonra ikinci adetimi, birinci adetimden 16gün sonra gördüm erken gördüm yani. Biraz fazla ağrılı geçiyor ve kanamada kan içinde parçalı şeyler de oluyor. Adeti öyle göreniniz oldu mu? normal bir zamandan da bahsediyorum . Neden olabilir acaba?