Eymenikoo Bugün yürüyüş yaparken belime ilk defa çok şiddetli bir ağrı girdi sonra kasıklarıma doğru indi ama kopuyo filan zannettim normal doğum yapanlara sormak istiyorum sancılar bu şekilde mi başlıyor acaba ?