İnşallah bu sefer bı cvp alırım bu aralar adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum nst bağlandı ağrı çıktı serum taktılar ama doktor doğumun başlamamış dedi ve ağrılarım çoğalmaya başladı bugünde göğsümun altı karnımın üst tarafı bıçak saplanır gibi oluyor aranızda bunu yaşayan var mı