_aysenur_16 241223 iki günde yüzde 60 artması lazım en az diyorlar ki yüzde 60 ya yakın bir rakam artmış neden hemen anında kürtaj yapalım diyorlar anlamıyorum bi sıkıntı olursa kimyasalsa vs kendı adet gibi atıyormuş sonuçta
_aysenur_16 241223 moral bozmaktan başka bir ley deği Artışı takip edelim pazartesi tekrar görüşelim dede ne kaybederler ki
241223 _aysenur_16 gerçekten öyle bi kimyasal gebelik geçirdiğim için aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum bu söyledikleriyle de zaten aynı şeyleri yaşayacağımı hissediyorum
_aysenur_16 241223 öyle düşünmeyin ben şöyle düşünmeye çalışıyorum o bize emanet şimdi de 6 aylıkken de doğumca da 5 yaşına gelince de Rabbim ne yazdıysa o kadar ömrü olacak ilk zamanlar daha riskli olduğu için ne kadar dikkat edebiliyorsak o kadar dikkat ederiz elimizden geleni yaparız gerisi takdiri İlahi Bizim de yarına çıkacağımız hatta 1 dakıka sonra hayatta olacağımızın garantisi yok ikisi de aynı durum Bol bol dua edelim bebeğimiz için sadaka verelim bir sadaka bin belayı def eder :)
Hulyab Berraeray1 kimyasalda kanama hep devam ediyor benm 1 ay surmustu bebek kanla brlkte dusuyo demisti doktor tam olusum olmadigi icin deger dusuyor gunden gune haftada bir kan veryodum 0 lannca deger kanamada kesilmisti
241223 minnosbirkiz _aysenur_16 çook teşekkür çok sağolun Pazartesi gitmeyi düşünüyorum inşAllah o zamana güzel haberler almak nasip olur 🌹🌹🌹
minnosbirkiz 241223 yaaa 🥰🥰 sakın üzme kendini, stresten uzak dur, doktorlar bazen çok enteresan olabiliyor, hiç birisine kulak asma, şimdi elinden gelen tek şey bol bol dinlenip artış takip etmek 🌸