Tug_34 paylaşımlarınızı görünce yazmak istedim benimde ablam da çikolata kisti var di ilk gebeligi düşükle sonuclandi daha sonra 1 bucuk yil boyunca hamile kalmadi oda 2 yilini doldurduktan sonra tedavi olmayi düşünüyordu sonra ben evlendim hamile kaldim ben 3 aylikken ablamin da hamile oldugunu öğrendik bide üstüne onunda ikizi oldugunu öğrendik yani bizim aile de de enistemin ailesinde de hic ikiz yok çok şaşırmıştik şu an bebislerimiz 2 bucuk yasinda siz de saglikla kucaginiza alirsiniz insallah bu hayatta hersey nasip Rabbim ol der ve oluverir😊