Ozzo Ustunneliff ben de miray istiyordum ama biraz araştırınca Miray erkek ismiymiş Aslında bu yüzden eledim 😊
Mmnj Aleykck bende istiyorum bu ismi ama cevremdeki one öyle diyor anlamı çok güzel diyorum cevreden kafam karsyo
GlstnMrt Serap-asel belliki kızının adı böyle çok sevdiğine göre 😁😁 benim erkek kız olsaydı masal yada kumsal koyardım
merveataman08 Rumeysa-375 benim bebeğimin daha cinsiyeti belli değil ama kızz olursa bende bu ismi düşünüyorum ☺️
Serap-asel GlstnMrt evet daha doğmadı ınsallah Allah nasıp ederse asel koyacağım çok beğeniyorum bu ısmı anlamını