mhrbn16_ Dünden beri sol bacak ve kasık karın bölgemde bi agrı var 15+1 deyiz bebeklerimde ikiz doktora gittim tahlil yaptı ama yarın ogrenıcem bu sabah uyandığımda sol kasık agrımın devam ediyo bacagımı hareket ettire biliyorum bunu yaşayan varmı aramızda