Kızlar doğum süreci nasıl işliyor bilen var mı ?
Sancı odası gibi şeyler duydum. Yanında eş yada anne biri kalabiliyor mu sancı çekerken ?
Çok mu tersliyorlar ?
Olumsuz yorum çok duydum ve korkuyorum.
Bilgisi olan paylaşabilir mi doğuma çok az kaldı artık bi karar vermeliyim :(