pnar1108 Kızlar selam, 4 haftalık hamileyim. Bugün tam regl olmam gereken gündü takvime göre. Dünden beri ara ara regl olacakmışım gibi ağrım oluyor 15-20 sn sürüp geçiyor. Normal mi böyle ağrılar biraz korktum açıkçası.
Gunes17 pnar1108 ilk zamanlar olabiliyor ama dinlenmek iyi olur bu zamanlarda bebeği görene kadar biraz istirahat et
glsmogrtmn pnar1108 ilk aylarda regl belirtileri kendini gösteriyor. Benim de ilk iki ay regl olacakmısim gibi bel ve kasık ağrılarım olmuştu regl zamanlarımda ama gelebiligimin sonraki aylarında hiç olmadı normal yani
Bebiskosuu pnar1108 4-5. Haftalarda benim epey kasık ağrım olmuştu bebiş tutunuyor diye sanırım. Yürürken falan ani sancı girerdi. Bence normal ☺️
pnar1108 Gunes17 çok teşekkür ederim çalışıyorum ama masabaşındayım, dikkat etmeye çalışıyorum. Eve gelince de yemekten sonra hemen ayaklarımı uzatıp dinleniyorum inşallah sağ salim alırım kucağıma☺️🙏🏻
pnar1108 Feryyy benim cumartesi beta 35 çıkmıştı. Gayet iyiyim ama işte arada bu ağrılar korkutuyor umarım dedikleri gibi tutunma ağrısıdır
Bebiskosuu Feryyy ayyy hayırlı olsun inanmayacaksınız ama ben 4le öğrendim 😂😂😂 o yüzden bi süre inanamadım bile 😂 normal adet günüm 23 günde bir zaten çok kısa sürede oluyordum. 21. Gün test yaptım gözle görülemeyen bi çizgi çıktı kan verdim 4 😂 düşük olmasına takılmayın yani 5 gün sonra 80 kusur olmuştu sağlıkla büyüsün sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
pnar1108 gamzecgr çok değil yani gün içinde 2-3 kere yokluyor tam adet günüm olması gerekiyordu bugün ondan sanırım ☺️