Kızlar benim hamilelik maceram burada sona erdi. Zaman zaman sizlerin hikayelerini okur acaba benim doğumum nasıl olacak derdim. Ama şu bi gerçek ki her doğum kendine özelmiş, ne yazık ki size anlatacak güzel bi doğum hikayem olmadı.normal doğumun tüm gereklerini yaşadım, hem de planlı sezeryan operasyonumdan 3 saat önce. Acil olarak sezeryana alındım. Biraz travmatik olduğu için detaylı anlatmak istemedim. Şu an içimi ısıtan yaşadığım her şeyi unutturan tek şey yavrumun dağlıkla kucağımda olması. Bu süreçte öğrendiğim tek şey, bizler beynimizle yaşamımıza yön veriyoruz, beyin ne isterse beden onu yapıyor. Bu sebeple planlarımızı yAparken bunu göz önünde bulundurmak gerekiyormuş. Hepinize ayrı ayrı hayırlı doğumlar diliyorum. Sağlıkla gelsinler.