Asel2702 Günaydın kızlar dün kontrolüm vardı gebeligimin 20. Haftalarından itibaren suyu fazlaydı şuan 32+4 teyiz doktor sınırda dedi ve aldirabiliriz suyu dedi yaptıran var mı hiç ilk defa duydum bende
Merveincim Asel2702 Benmde suyum fazlaydı yani sınırdaydı tatlı suyu çoğalttığı için yeme içmeme dikkat ettim zaten son ayımdaydı dikkat edince düzeldi Size sınırda mı dedi çok mu yüksek dedi
Asel2702 Yani bende dikkat ediyorum ama şuan baya sınırda dedi aldirmamiz gerekebilir suyunu dedi bende açıkçası tedirgin oldum