Kızlar selam. 17. Haftadayım. Geçen sefer gittiğimde bebeğimin cinsiyeti belli değildi(12haftalıktı) nasipse cuma gidicem ama o kadar çok yorum oluyor ki cinsiyete dair ben de meraktan ikidir rüyamda kız görüyorum. Sizce anlamı nedir:) normalde içime erkek doğuyor.