Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun. Gebelikten bağımsız tip1 diyabetliyim o sebeple cevap vermek istedim. Karbonhidrat içeren besinlerden uzak durmanızda fayda var. Makarna, pilav, baklagiller ve meyve gibi. Bunları zaten doktorunuz ne kadar tüketmeniz gerektiğini söyler. Yemek sonrası yürüyüş de önerebilir ama lütfen kontrolü aksatmayın, Allahın izniyle düzene girecektir korkmayın. Meyve kan şekerini ciddi anlamda yükseltiyor porsiyonları ufak tutmalısınız. Ben de 6.8 den düşürmek için çabalıyorum 😊