ilkaygulr Bunun bide doğum sonrası var bacı ki sorma herkesten nefret edip sadece bebeğinle olmak istiyorsun. Hem yardım edilsin istiyorsun hemde içinden sürekli keşke çağırmasaydım ben tek iyiydim diyorsun. Hem yanında dursun istiyorsun, yanında durunca da ben seni böyle telefonla oyna diye mi çağırdım diyorsun. Bu hormonlar o kadar zor ki adamlara da günah ben Vallahi acıyorum😂