Gokcearas Benim 2. Gebeliğim 12 haftaya girdim bu sabah erken saatlerde hafif ağrıyla kalktım karnımda sol altta resmen bir portakal gibi bişey elime değiyordu sertleşmiş şekilde karnımı ufalayınca kayboldu neydi sizce o aynı durumu yaşayan var mı