Selamun aleyküm kızlar iki saat kadar önce doğum yaptım son çıkış anı biraz fazla uzadı ve zorlandım bu yüzden bebeğimde solunum sıkıntısı olmuş yoğun bakıma aldılar biraz hızlı nefes alıp veriyormuş bu süreci yaşayanlar nasıl oldu yaşayanlar yazabilir mi lütfen ve dua ederseniz çok sevinirim bi an öncr kavuşalım yavrumla sağ salim