Dilan_55 biz 24 haftalıkken öğrendik ilk kız dedi sonra erkek gibi dedi 16. haftada en son 22. haftada kız dedi özel hastaneler 12. haftada söylüyorlar ama devlet hastanesi kız bebek olunca aldıran mağara adamları olduğu için bu vakalarla karşılaştıkları için söylebildikleri kadar geç söylüyorlar oyaladıkça oyalıyorlar yani