Kızlar dün akşam yediğim bi şeyden sonra karın ağrısı başladı gece de ishal olduğumu fark ettim karın ağrım devam ediyodu sabah kalktım yine ishalim ve ağrım devam geçmezse hastaneye gitsem bi şey yapabilirler mi? Kendi kendine umarım geçer bebeğe de bi zararı olmaz